Cesta Uzdravení

10.02.2014 21:57
Léčení je celostný proces. Předpokládá důvěru v lékaře, psychológa, terapeuta. Rovnako důležitá je však i důvěra ve vlastní duši.

Většina ludí má za sebou dlhou odyseu od lékaře k lekáři. Byli tradičním způsobem ošetřováni “školenými doktory”, podstoupili operace, užívali předepsané léky, a přece nedosáhli žádoucího vyléčení.

Léčení je psychosomatický proces; tělesná nemoc souvisí s duševním rozpoložením/utrpením. Je to cesta - od nemoci k zdraví. Kto se chce skutočně uzdravit, musí tedy také něco udělat pro svoji duši.

 Najdi si čas!

Doba života je dar. Možeme darovaný čas “ubíjať”, rozpoznať alebo nerozpoznať “správny okamžik” a “čas využiť”. Čas  može zdanlivo nekonečne uplývať ako rieka bez brehov. Musíme si ale tiež čas urobiť, aby božské sily mohli rozvinúť svoje posobenie. Prerušit prúd plynúceho času všedného ďňa. Vystúpiť z tlakov termínov a zamestnanosti, z nedostatku času a zo stresu. Nájsť čas sám pre seba, čas urobiť niečo pre svojho ducha, telo, dušu, čas objaviť svoje túžby, čas liečiť nielen symptómy, ale nájsť i príčiny svojho strádania a ťažkostí.

PS: Vy ste tvorcom všetkého, čo sa deje vo vašom živote. Väčšina ľudí nerozoznáva čo sa deje v ich životoch ako ich vlastné tvorenie. Často sa cítia, že sú obeťou „vyšších síl“, ktoré tvoria a tvarujú ich život. Toto je strata majstrovstva.

Zde je návod k uzdravení od Esther a Jerry Hicksových z knihy “Požádej a je ti dáno”.

Říkejte si tato slova před spaním:

  1. Je přirozené, aby mé tělo bylo v pořádku
  2. I když já nevím, co udělat, aby mi bylo lépe, mé tělo to ví
  3. Mám bilióny buněk s individuálním Vědomím a ony vědí, jak dosáhnout své individuální rovnováhy
  4. Když tato situace vznikla, nevěděl/a jsem to, co vím teď
  5. Kdybych tenkrát věděl/a, co vím teď, k těmto okolnostem by nedošlo
  6. Je přirozené, že mému tělu bude nějakou dobu trvat, než se dostane do souladu s mými zdokonalenými myšlenkami, týkajícími se Dobra
  7. S ničím není třeba spěchat
  8. Dobro je pro mne přirozené
  9. Má Vnitřní bytost si je komplexně vědoma mého fyzického těla
  10. Mé buňky žádají, co potřebují, aby se jim dobře dařilo, a Zdroj energie na tyto požadavky odpovídá
  11. Mým úkolem je pouze relaxovat a zhluboka dýchat
  12. Jsem schopný/á to dokázat
  13. Jsem schopný/á to zvládnout

Jste Slunce pro své vlastní tělo. Vaše vědomí dělá vaše tělo živým a dodává mu léčivou sílu, životní sílu a vitalitu.

 

Jak použít Zákon rezonance (přitažlivosti) ve svůj prospěch:

Kdykoli něčemu věnujeme pozornost, dáváme té věci energii a kvalita naší pozornosti určí kvalitu energie. 

Přitahuji, všímám si a “vidím” to, čeho jsem sama plna, co v sobě nosím já sám, odraz mého vnitřního rozpoložení nebo i toho, co se v sobě snažím potlačit.  Tedy do kontaktu se můžeme dostat jen s tím, s čím souzníme.

~ Pěstujte si dobrý pocit, který pochází z toho, že jste sami sebou. 

Jste jedineční!

 

~ Trochu přemýšlejte, abyste nasměrovali energii. 

Soustřeďte svou mysl tam, kam chcete.

 

~ Žijte svůj život a dělejte to, co máte rádi a k čemu jste inspirováni. 

Následujte své srdce.

 

~ Celý život si vybíráme. Každá situace je volbaA ty si vybíráš, jak reagovat na danou situaci.

Vyber si lásku.

 

“Každé ráno, když vstanu, tak si povím, že mám na výběr dvě možnosti. Buď budu mít dobrou náladu, nebo si můžu vybrat tu špatnou. A já si vždy vyberu tu dobrou. A vždy, když se mi přihodí něco špatného, si mužu vybrat, zda budu obětí, nebo si můžu vybrat možnost, že se z toho poučím. A já si vždy vyberu tu možnost poučit se z toho. Vždy, když někdo ke mně přijde a ztežuje si, můžu si vybrat – buď přijmu jeho neštestí, nebo si najdu nějakou kladnou stránku života. A já si vybírám vždy tu kladnou stránku života.”